-Eraymoms- 6 aydan büyük herkese yapılabiliyor. 9 yaş altı ilk defa olacak ise 2 ay arayla tam doz olması gerekliymiş. Bu sene oğluma bende yaptırcam, çarşamba günü çocuk doktoruna götürüp sorcam. Geçen sene önermişti ama yaptırmamıştık şuan da eczanelere gelmiş mi grip aşısı bilginiz var mı acaba?