Kızım 1 hafta önce 3. Dişini üst önden çıkardı onun yanındaki dişi beklerken bugün fark ettim, silikon fırçayla damaklarını kaşırken en arka sol alt dişi şişmiş sert belki çıkmıştır bile öyle hissediliyor ama göremediğim için tam anlamlandıramadım. Günlerdir aşırı huysuzdu sürekli eli ordaydı kıtır kıtır parmağını kemiriyodu resmen ama ben üst dişin sancısı sanmıştım. Normal değil sanırım başına gelen var mı? Bugün normalde doktora gidecektik ama vanda müthiş bir kar var eşim arabayı dahi çıkaramadı ama ciddi olma durumu varsa gitmeye çalışıcaz hemen. Bir bilgisi olan var mı acaba?