Kürdana benzer bir çubuğu iç kola yerleştiriyor yerleştireceği yeri uyuşturuyor iğne ile işlem sonrası kibrit çöpü ucu büyüklüğünde iz kalıyor kolda
Çubuk da elle kontrol edilebiliyor onun dışında dışarıdan fark edilemiyor bir gün bandaj oluyor kolda tedbir amaçlı bir hafta korunun denilmişti
Ekstra korunma istemiyor bu mükemmel
emzirme dönemi takmıştım
Adet düzensizliği hatta kesilme oldu bu berbat hissettiriyor
Sabır seviyem düştü
Sinir katsayım tavan yaptı
Bir tık kilo arttı
Bunlar işlem öncesi bahsedilen yanetkilerdendi ne kadar alakası var bilemem
Herkeste farklı etki olabiliyormuş