Oglumunannesiyim__ illa ki alışır ama o süreci de çocuğu yıpratmadan geçirmek gerekiyor.
Oryantasyon dediğiniz süreci biraz daha yaymalısınız bence. İlk günden yarım gün bırakma şeklinde değil de ilk günler günde 1 saat, sonra 2-3 saat sonra birkaç hafta veya birkaç ay yarım gün gibi gitmek daha mantıklı geliyor bana.