Arkadaşlar merhaba,
Tecrübesiz bir anneyim😔 Bebeğim 6 aylık olacak ve idrar yolu enfeksiyonu oldu, doktor suprax antibiyotik başlattı. Hasta olduğundan zaten biraz iştahsızdı ama yine de yiyordu. İlacı kullanmaya başladığımdan beri yediremiyorum. (püre, çorba gibi şeyler) Hatta bazen memeyi reddeder gibi hareketler yapıyor uyku kıvamına gelince anca emiyor, ki normalde çok iştahlı ve ayına göre kiloda önde giden bir bebekti süt yetiştiremiyordum. Acaba diş çıkarması da başladı ondan mı böyle yoksa suprax kullanıp aynı şeyleri yaşayan anneler var mıdır? teşekkürler 🥲