Birkucukbebekmeselesi çocuklu olunca romantizmin kafa dinlemenin imkansız olacağı bir tatile gideceğinizi tahmin etmek zor değil o yüzden ona uyup onu eğlendirecek onun enerjisini atacak yerlerde bulunun o mutlu siz mutlu biz sırf o görsün diye afyondan trenle izmire sadece hayvanat bahçesi için gittik sadece trenle Konya ya gittik dinozor parkı görcez kelebek vadisine gitcez diye ve inanın 5,5 yaşında daha geçen yaz bir cafede oturduk rahatça onun dışında hep park bahçe modundaydık çünkü orda mutlu o mutluyla biz mutlu şimdi 4 aylık bir bebeğim var birimiz bebeğin konforunu birimiz büyüğün keyfine göre hareket ediyoruz kişisel zevkleri bir kenara bıraktık valla bizler 5 yıl sonra kafa dinleriz rahat tatillerde yapacağımız günlerde gelir onların çocukluk anıları hep lügatlarında kalacak 🥹