metehan09072024 Bebeğime rota aşısını alıp yaptırmak istiyorum ama hemşire burada yapmıyoruz dedi takip için devlet hastanesine gidiyorum bu özel aşıları nerede yaptıracağım
asell13 metehan09072024 hayır sağlıkocağı yapıyor nasıl yapmıyorlarmış anlamadım zaten ilaç ağzına dökülüyor bebeğin
asell13 metehan09072024 buz aküsünü de çıkarma canım ilacın yanında soğuk da olması gereken bi ilaç o
Annegibi2006 metehan09072024 normalde yapmıyorlar rica etmeniz gerekiyor bizim hemşiremiz doktordan izin alıp o şekilde yaptı diğer türlü özel hastanede yaptırmanız gerekiyor oda aşı ücreti ve muayene ücreti baya fazla oluyor ilk dozu özelde yaptırdım 2. Dozu sağlık ocağından rica ettim o şekilde yapıldı
metehan09072024 asell13 bende sordum aşı olsa yapıyoruz ama ağızdan alınan Bi ilaç olduğu için risk almıyoruz dedi