Sermec27 aa maşaAllah kilo alım tablomuzda çok yakın neredeyse, 4. Aydan sonra biraz az almaya başladı sadece bizimde kilosu normal çok şükür ayına göre ama normalde daha fazla emip daha fazla çiş yaptığı için bu şekilde düşmesi endişelendiriyor hemen🫠 evet Ömer benim bebişin ismide Rabbim sağlıcakla büyütmek nasip etsin🤲🏻🥰