Bebeğim 4. Ay kontrolünde 280 gram kilo aldığını öğrendim biraz zor günler yaşadım sütümü arttırsın diye bestlak damla aldım iki göğsümüzde emzirmeye dikkat ediyorum kaka sayısı 3 e çıktı önceden genelde haftada bir yapardı beslenmesi arttığı için böyle diye düşünüyorum