Mrydd Merhaba arkadaşlar bebeğim dört aylık iki ay sonra işe başlayacağım sadece emziriyorum biberon asla almıyor.Önerebileceğiniz yöntem veya biberon markası var mı.Sütüm biraz tazyikli sanırım hızlı içmeye alıştı yavaş akışlıda içmiyor