sareveannesi_ [](https://) Kızlar merhaba bebeğim 9 aylık sağlık ocağında kan bakılmıştı. Şimdi doktor raporluymuş kendi doktorumuzda randevu bulamıyorum. Anlayan var mı? Ona göre özele götüreceğim
sareveannesi_ Gizmokzilla kanı cuma günü verdik o zaman bir şey yoktu ama diş çıkarma döneminde. Ama bugün nezle oldu burnu akıyor kuru öksürüğü var ve tıkalı burnu
Gizmokzilla sareveannesi_ işte hasta olacağı o günden belliymiş yavaş yavaş değerleri o sebeple yükselmiş şuan hasta olduğu için vücut kendini korumaya almış kısacası en anlaşılır böyle anlatabilirim 🌸