lamann meme reddinden korksamda doktor hic uc olmadigi mecbur almam gerektigin soyledi en ince olanini al dedi hangisi ince kulanan varmi?
3kedili2bebekli lamann mecbur diye bir şey yok bana da devlet Hastanesinde uc al emmez bebeklerin mecbursun dediler özelde hemşire tek seferde tutturdu meme ucuna gerek yok dedi hemde göğüs ucum içe dönük çökük olduğu halde
Gamze-t Bendede hiç yok rastgele eşim almış onunla emiyor hala biberon da aktif kullanıyorum emme refleksi var ise reddetmez anne kucağında olmak için bile emer
3kedili2bebekli Yasomesom göğsümü kahverengi kısımdan tutup öne doğru çekip bebeğin ağzına bildiğiniz tikti ve bebek tuttu tek seferde bu arada bebeğim o sırada 37 gündür kuvozde sadece biberonla beslenmisti premature bebek sonrasında hep aynı yöntemi kullandım
Yasomesom 3kedili2bebekli cahillihime denk geldi kimsede demedi bissy ucum falan vardı biraz stres yapınca olan sütümde gitti 2. Bebede inslalah dediginiz givi yapacam
3kedili2bebekli Yasomesom inşallah bu sefer tecrübeli olacaksınız kimseyi dinlemeyin içinizden geldiği gibi ilerleyin