Seydaaa5 Kızlar 25 aylık kızım var cok güzel yerdi yemegini ama şimdi öyle mırçil oldu ki cok sevdigi seyleri yapmama ragmen ittiriyor. Sadece meyve yiyor muz üzüm karpuz vs nolur gecici bi dönem diyin
kivircik73 Seydaaa5 benim oğlum da 26 aylık resmen zulüm çekiyorum yemek yedirmek için ve ön yargılı kesinlikle farklı yemeklerin tadına bakmıyor sinir krizleri geçiriyorum tüm gün. Ve hala konuşmuyor kafayı yiyecem artık