Ya arkadaşlar çıldırmam an meselesi artık. Çocuğu uyutmaya çalışmak yemin ederim ki bi işkence. Sürekli ayağa kalkmak istiyor. Beşiğe tırmanıp ayağa kalkcam diye uyumuyor. Gece 3 4 kere kalkıyor. Ya doğduğunda da böyleydi uykuya direniyor çocuk. Ama ben çok yoruldum ne yapcam Allah aşkına ne zaman bitiyor bu kısır döngü. Yatağa yatırdığın an kıyametler kopuyor. Uyku eğitimi alsam işe yarar mı acaba