Kızlar oğlum 1 yaşın da huysuz oluyor ben de hani diş atak bir de aşı oldu falan ayırt edemedim herneyse bugün kaka yaptı kötü kokuyordu biraz ishal biraz katı açtım inceledim hepte yaparım alerjik bebek olduğunuz için kan vs var mı diye takibini yapıyorum. Böcek ayakları ama bir sürü Allah Allah dedim yediği şeyleri düşündüm yoktu öylede birşey sonra katı kısımında topak şeklinde içini açtım baktım böceğin gövdesi iyice emilmiş kabuğu kalmış yani. Yatak odamızda çiyan vardı bir kaç kez denk geldik temizledik falan ama demekki hâlâ var ne yapmam gerekiyor bebeğime birşey olur mu baktım etçil zehirli bir haşera imiş