Elfbkrcer
Allah yardımcın olsun çok çektiğim için çok zor bir süreç en az beş kez ameliyat olmuşumdur en iyi ben anlarım sizi . Şunu baştan söylemeliyim ki tırnağı komple çektirmenin hiç bir faydası yok sonra tırnak tekrar uzayınca tekrar batıyor. İyi bir ortopedi uzmanı bulun . Ve iyi bir doktor tırnağı zaten komple çekmeyecektir batık kısmını kesip batan bölgeyi daraltıp tırnağın tekrar oraya uzamasını engelleyecektir. Sonrasında sizin çok dikkat etmeniz gerekiyor dar ayakkabı tırnağı kısa kesmek vs bunlardan uzak durmanız gerekir. Ben en sonunda iki ayak baş parmağımı birlikte yaptırmıştım en az altı yedi sene çektim diyebilirim çoraplarımın baş parmak kısmı hep kan ve iltihaptı öldürmez süründürür bir yani. Şimdiden çok geçmiş olsun tekrar söylüyorum iyi bir doktor bulun