Tunaveannesi16 esra_cekim641 benim şahsi fikrim 5.5 aydan önce başlanılmaması gerekiyor. 4 ay çok erken bir süre
handeozdmr esra_cekim641 biz dört buçuk aylığız sadece mama ile beslendiğimiz için başladık sadece iki çay kaşığı meyve denedik yarın da yoğurt yedireceğim
bayanbadem esra_cekim641 osman gönülal şey demişti bebeğinizi mama sandalyesine koyduğunuzda yıkılmadan normal şekilde oturuyorsa ek gıdaya hazırdır. Kimisi 4 ayda kimisi 8 ayda oturur tamamen bebeğin gelişimiyle alakalı yani.
esra_cekim641 @“Tunaveannesi16” haklısınız çoğu kişi 4 de başlamış ama ben daha çok minik olduğunu düşünüyorum yinede fikir olsun istedim
Gizmokzilla esra_cekim641 başkalarını boşverin henüz çok küçük. Ek gıdaya hazır olduğunu anlamanız için örneğin desteksiz oturabiliyor olması lazım 4 aylık bir bebek için çok erken bir gelişim o yüzden etrafa bakmayın ömür boyu yiyecek zaten