gunes3134 Kızlar ben okuyammamıştım okumak istiyodum hep her sene bi olay oldu yazılamadım açık öğretime yazılmak istiyorum bi kaç tanıdğım boşver hiç yazılamasan daha iyi bişe olamazsın açık öğretimden okuyarak dediler bu doğrumu ya çok hevesim kırıldı
mihriiican gunes3134 ben açıköğretim lisesi mezunuyum. Sonrasında üniversite sınavına girdim. Normal örgün eğitimle üniversiteyi de bitirdim. Eğer gerçekten istiyorsanız herkese kulaklarınızı tıkayın.
asell13 gunes3134 bende açık öğretimden liseyi bitirdim kız kardeşimde lise sondu beraber kpss girdik ben 70 aldım kardeşim 0 hiç puan alamadı yani sen istedikten sonra herşey olur neden olmasın
Dmt-01 gunes3134 seni çekemeyenler hep bişey der boşver onları kimseyi dinleme.Benim görümcem daha geçen yıl açıköğretimden liseyi bitirdi bu yılda açıköğretimden tıbbi sekreterliğe yerleşti istedikten sonra herşey olur.Çevreye kulaklarını kapatacaksın.Benim görümcemin biri açıktan türk dili ve edebiyatı okudu sonra gitti formasyon aldı ama malum öğretmenlik atamaları çok zor ama o polis oldu.Yani açıktan okuyan bişey olmaz diye bişey yok yeter ki site.Ki çok var öyle duyduğum açıktan üniversite bitirip polis olan memur olan.
gunes3134 mihriiican sizin adınıza çok sevindim haklısınız bende kaydolcam inşallah bu hafta içinde sağolun ✨
gunes3134 asell13 çok sağolun moralim düzeldi haklısnız korktum bilgim yok etrafımda da açık öğretim okuyup meslek edinebilen kimsede yok o yüzden emeğim boşz gider diye korktum çok sağol inşallah bu cuma kaydolcam açık öğretime
gunes3134 Dmt-01 ya öylemi çok sevindim rabbim isteyen herkese nasip etsin banada bı cuma açık öğretime yazılcam allın izniyle 😊
gunes3134 Mazikeen ederim niye etmiyim ki çocuklarımda iyice büyümüş olur o zamana inşallah devam ederim
asell13 gunes3134 çok sevindim🤍 ve ben 2,5 senede bitirdim oğlum bebekken geceleri bakardım öyle biraz sınavda da zaten normal yazılı gibiydi 70-80 alırdım öyle geçtim
PamukPrensesannesii gunes3134 Ortaokul mezunuyum demekle , lise mezunuyum demek arasında dağlar kadar fark var. Şimdi asgarî ücretle bile çalışmak için artık lise mezunu arıyorlar. Bence okuyun yNi
Esrbruck Açıköğretim lise mezunuyum bu yıl üniversiteye başlıyorum bence okumanın yaşı yok istedikten sonra güzel yerlere gelebilirsiniz 🌸
dygefe Bi tanıdığım açıktan lise okudu yaşı da vardı şimdi anaokulu öğretmenliği yapıyor. Kimseyi dinlemeyin okuyun bence
Gizmokzilla gunes3134 kuzenim ben okumak istemiyorum deyip okulu bıraktı sonra çalışma hayatının zor olduğunu görüp açıktan liseyi bitirdi üniversiteyi kazandı gitti okudu. Etrafa kulakları tıkamak lazım bazen
Esrbruck Dedektifgadget kayıtlar başladı bitmek üzere hatta Az önce sizin için instagramdan tekrar baktım 22 Eylül sonmuş
denizprenses1912 gunes3134 Ben açıköğretim lisesini bitirdim ve 4 senelik Türk Dili ve Edebiyatı bölümünü bitirerek öğretmen oldum..Bişeyleri basarmanizi istemeyenler malesef hep konuşacak ama siz istediğiniz hedefe ulaşarak onları susturacaksiniz..Rabbim kolaylık versin 🌺 sakın ama sakın pes etmeyin.