Merhaba kızlar
Bu yaşıma kadar hiç birikim yapmamıştım vallahi aklima gelmemişti 😂 elime para geçince harcardim
Sonra instagram da bir sayfa gördüm taksitle bilezik almis. Aaa ne güzel toplu param olmayınca alamiyordum dedim
Siparis verdim bende 3 taksitle
1 taksiti kaldi şükür. Ama şöyle ki
10 gr bilezik kuyumcularda 25 milyarsa ben 28 e aldim
Diyaneti aradim sordum bu faize girer mi diye
Herkes malının fiyatini koyar vade farksız 3 taksit olacağı için faiz olmaz dedi
Daha sonra ben mobil bankacılıktan altin hesabı açtım elime 300 lira geçiyordu mobilden altin alıyordum 500 geciyordumobilden altin alıyordum böyle parça parça 1 gr altin almis oldum sonra ihtiyaç oldu mobilden sattım
Bugünde dolar hesabı açtım tam dolar alicaktim telefon çaldı konuştuk felan kapatınca telefon YouTube a girmiş mobilden altin almak caiz mi diye bir video cikti karşıma
Allah Allahh dedim izledim sonra döviz için izledim caiz değildir diyodu bir kaç video bazıları olabilir diyo
Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?