Tam 6 aylıktı sünnet oldu oğluşum🧿 hatta burda post açtım anneler bana gaz verin yoksa vazgeçicem yazmıştım çok şükür haberi bile olmadı maması bitmeden sünneti bitti sadece uyuşturma iğnesi yapılırken çok az ağladı sustu🧿 1 haftada ne dikiş kaldı ne yara 🥰 morluk bile olmadı biz atlattık ❤️korkup benim gibi vazgeçen kıyamayan anneler için yazmak istedim sevgiler💙💙🙏🏻