ertoensar Kina kokusunu çok seviyorum bu ara hep kokusu burnumda 4.5 aylık bebeğim var kına yaksan bişi olur mu birde çocukların ayaklarına kına yakmak da iyi diye duymuştum bı fikri olan var mı
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ertoensar Üstte kalsın 🤷 Ben emzirirken saçıma yakmıştım, ama doğru mu yaptım, yanlış mı bilmiyorum
ertoensar NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben elime yapmak istiyorum ama bişi diyen olmamış kimse denememis heralde