Kızlar sağlık ocağının verdiği kan damlasını veriyorum bebeğime. Zaten hemşiremiz kaka rengi değişebilir siyahımsı yeşil gibi olur vs demişti kabız ishal yapabilir demişti. Kaç gündür vermiyodum en son salı çarşamba vermiştim dün akşam kakasını az yaptı koyu yeşil sabah çok az daha yapmış akşam hepsini yapmamıştı sanırım şimdi tekrar baktım baya yapmış hepsini boşaltmış sanırım kaka yapmış tekrar. Kan damlasını 2 gündür vermiyodum ama kaka rengi hala aynı vücuttan Damlanın etkisini hemen atamadı mı acaba?
çok uzattım kusura bakmayın 😕