mete20 2 yaşı doldurduk fakat ne emzik nede biberon alıyoruz. Memede uyuyor ne yapmalıyım benimle aynı durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun… Gecede sık sık uyanıyor meme için.
Orenda_ mete20 5 gün önce bıraktım aynı durumdaydım acı oje sürdüm çok az ondan sonra bir daha almadı
beyzanrdll mete20 bizde sadece memede uyuyoduk şimdi günde bi kere meme oda öğle uykusuna geçişde ben ilk başta gece uykusuna geçişte kestim biraz zaman sonra da öğleyi keseceğim
babyyyalp Aynı durumdayız 🥹 uff kıyamıyorum da memeye aşık resmen Öyle akışına bıraktım şimdilik Onunla öyle sarılıp gülüp emzirmek hoşuma da gidiyor Tabi ama artık büyüdü Düşünceler düşünceler 🥹🥹
cidil Evet insan kıyamıyor bunaldım ben iyice 😂çünkü öyle böyle değil aşırı bi bağımlılık çok zor bıraktırmak birde sorun bir tarafı emerken diğer meme ucu ile oynamak Buda bir sorun aşırı sinir oluyorum ama çocuğuma yansıtmıyorum tabi