Merhaba sevgili anneler. Benim bebeğim 2.ayını 2-3 gün önce doldurdu. 2.ay kontrolüne doktora gittik normalde sakin bir bebekti. Doktor biraz koliklik var dedi ve gaz ilacı verdi. Nurse harveys aldık kullandığımız andan beridir aşırı bir ağlaması başladı. Normalde gaz yaparken bile çok ağlamayan çocuk katıla katıla ağlıyor. Bugün de vermedim ama yine emerken bile ağladı gazını çıkarırkende ağlıyor bilmiyorum ne yapacağım. Masaj yapıyorum ağlıyor emerken ağlıyor yalnızca arada kucağımda susuyor. Bunu yaşayan var mı varsa öneriniz nedir? @