fundayavz hamileyken aldım, bebek kıyafetleri için iyi oluyo ama bazı kıymetli gördüğüm şeyleri atmıyorum çünkü deforme oluyo illaki ya da nadiren atıyorum çok yorgunsam falan. Ben beyazlıları yıkayınca sermeye çok eriniyorum hep aynı şeyler sıkıcı oluyor diye en sık onları kurutuyorum bi de evde giydiğim renklilerle bebişimin kıyafetleri için faydalanıyorym yazın hadi yine çabuk kuruyor çamaşırlar ama kış için çok faydalı bi şey bence