Oğlum 10 aylık . Sürekli burun tıkanıklığı yaşıyoruz ve serum fizyolojik suyu sıkıp hortumlu aspiratör ile çekiyorum böyle yaparken kıyameti koparıyor çok ağlıyor. Yani kısaca sorum bu nebzülatör makinesi iş yapar mı burun tıkanıklığını açar mı? Genede hortumla çektirmek mi gerek alsam bile. Yardımcı olacak var mı bilgim yok bu konuda