Merhaba canım anneler. Bir haftadır sol meme ucunda beyazlaşma, hafif kabuklanma ve emzirirken acı oluyor. Arada sırada iki memede de süt birikmeleri tıkanıklıklar oluyor duşta masajla sıcak soğuk kompresle hallediyorum. En son bu şikayet kremlerle geçmeyip memede fazla şişlik olunca doktora gittim. Doğru düzgün ne muayene etti ne de dinledi. Mastit başlamış meme ucunda enfeksiyon var. Emzirdie daha kötü olur, sağıp çöpe at sütünü dedi. antibiyotik yazdı bir de krem yazdı gönderdi. Meme ucunda hafif karıncalanma da oluyor ama detaylı anlatamadım derdimi adamla tartışmak istemediğim için. Ultrasonda da memede süt birikmeleri dışında bi şey yok. Apse gelişebilir bilgisi var bir de.
Sanırım başka bir doktora da görüneceğim ama sizin deneyinlerinizi merak ediyorum. Gerçekten emzirmemeli miyim? Tek memeden de nasıl doyacak daha 6 aylık bebeğim.