Adet günüme 5-6 gün kala açık renkte pembemsi ve kahverengi şekilde 2gün süren hafif akıntılı kanama oldu. Bende hemen test yaptım o sürede negatif çıktı adet günümü bekleyeyim dedim 5gün geciken bir adetim var ilk hamileliğimde yerleşme kanaması yaşamadım bu yerleşme kanamasımıydı emin olamıyorum bilgisi olan söyleyebilir mi ?