Kızlar biraz araştırdım bulunduğum şehirde yüz yüze görüşebileceğimiz aile danışmanı yok hep online yada öyle olması gerekiyordur belki bilmiyorum ama biz eşimle birlikte gitmek istiyoruz.Özel hastaneden bir psikoloğa randevu alsak terapilere eşimle birlikte gidebiliyor muyuz ? Yada aile danışmanlığından alacağımız verimi psikologdan alabilir miyiz acaba ? Eşiyle gidenler varsa ve beni aydınlatırsa çok sevinirim