Bir buçuk ay önce doğum yaptım,iki kere sırtım çok fena ağrıdığı için yataktan kalkarken ağladım az önce bebeğim uyurken ben de uyudum ilk defa yüz üstü belim ve sırtım çok ağrıdı sanki kaslarımı ilk defa kullanıyorum Allah’tan evde tek değildim. Bu ağrılar normal mi yani