BENOYLEUYGUNGORDUMM Kızlar bu İlkadım ayakkabısını aldım fakat hiç kullanmadım. 80 Euro’ya almıştım. 2000 tl ye almak isteyen olursa vereyim. Tekliflere açığım
anabarbie BENOYLEUYGUNGORDUMM çok az değil mi 2 ya bı 3 bin yuro eder djhdhdjdjdjd Şaka Maka burada kimse o parayı vermez…
Ogulluana BENOYLEUYGUNGORDUMM elefanten de 80 Euro’ya ayakkabı var mi acaba bizi kandır sen biz gidemiyoruz zaten Almanya’ya 😂
Beyninizikullanmakucretsizdir Sevdiğim bir kullanıcısın linçlemek için söylemiyorum ama fiyatı bana da yüksek geldi internette daha uygun olanları bile var 🥹
mematiii Beyninizikullanmakucretsizdir Ben boşuna demiyorum bu kadın herkesle dalga geçiyor diye yani 2000 lira ona vereceğimi gider yenisini alırım zaten yani satış yapıyorsan da uygun fiyatta yaparsın ama bunu açtığı her pos böyle absürt fkekdkkdke
BENOYLEUYGUNGORDUMM Deletedmom_117 ilk adım ayakkabıları zaten çok da uygun sayılmaz hatta normal ayakkabılar da uçmuş durumda
Fusunf Deletedmom_117 bence 2 bin TL gayet uygun bu devirde benim oğlumun ayakkabıları hep 2.000 TL falan yanı ikinci ele verilmez tabi o ayrı gider sıfırını alırım
Beyninizikullanmakucretsizdir anabarbie maka yazınca aklıma geldi, @Maka_Paka diye bir kullanıcı vardı o nerede kız hiç göremiyorum 👀
Mammamiaa Ogulluana valla ben ingilteredeyim simdi baktim burda Deichmand da satiyorlar en pahali bebek ayakkabisi bu markanin £30 o bile 1300tl fln eder
defnevedoruk BENOYLEUYGUNGORDUMM bence siz linç yiyip gündem olmak için yapıyorsunuz ya artık emin oldum😂
defnevedoruk BENOYLEUYGUNGORDUMM sizce neden? geçen postunuz da büssürü yorum geldi insanların sizi pohpohlaması hoşunuza gitti? (ki neyi pohpohluyorlar anlamadım cokta zenginlik isteyen şeyler değil bunlar) anladığım kadarıylada cok zenginsiniz(!) ne yapıcaksınız bunları burda 2 bine satmaya ihtiyacınız mı var?😂
lAmMelodi ENERCII Oxford marka ayakkabısının fiyatı burda çok mesela.Bana normal geldi bu yüzden bu fiyatlar🥲 Ayakkabı değil sanki başka birşey satıyorlar😂
shrhyt ENERCII bencede normal geçen adidastan 2 ye aldım 22 no. 21 no yu 1700 e aldım. Böyle yani. Vicco da 500 e almıştım.
BENOYLEUYGUNGORDUMM defnevedoruk sanane mesela seni ne ilgilendiriyor mesela. Bir de gündem de kalmaya hiç ihtiyacım yok hele ki burda. İlginizi çekmemişse görmezden gelip kaos yaratacak yorumlar yapmayın. Bence siz gündem de kalmak istiyorsunuz ki böyle yorumlar yapıp onaylanmak istiyorsunuz 👌🏻