mucizemm94 Her kremi denedim mustela bepantol sudocrem adventan yok geçmiyor koltuk altı popo çene altı hep kizarik mamadan olabilir dedi değiştirdim Bebelac Gold geçtim aptamilden siz hangi kremi kullanıyorsunuz memnun kaldığınız lütfen yazarmisiniz
niloyaaa mucizemm94 bebeğinizin alerjisi olabilir belki sürekli pişik durumu ondan yaşıyor olabilirsiniz. Poposuna zeytinyağıda sürebilirsiniz iyi gelir
gulsensglm mucizemm94 penaten diyr bir krem varmış rossmanda filan satılıyor ilk sürüşte bile fayda sağlıyor diyorlar bir bakın isterseniz çevremde kullananlar çok memnun kaldı.
Merve141414 mucizemm94 uzun süreli geçmeyen pişik varsa alerji yönünden düşünün tavsiyem 1 benden farklı marka bebek bezine geçin ve ıslak mendil kullanıyorsanız temizleme pamuguyla temizleyin bunlara rağmen pisk devam ediyorsa kendiniz süt ürünleri kırmızı et ve yumurtayı yemeyin yumurta yediyseniz diğer ürünleri yemeyin öyle bı test edin siz bı besin yediğinizde huzursuzluk ve pişik artıyorsa elerji doktoruna gidin test yaparlar varsa imkanınız hemen götürün bence alerjik bı bebise benziyor çocuk alerji doktoru için önce çocuk polikiniginden yeşil alan actirmaniz gerekiyor
anneyimannea mucizemm94 mutlaka kantaron yağını alıp deneyin oğlun perişan olmuştu doktor tavsiye etti aldım gerckten bi o ise yaramisti
neslihanada Travazol hamazinc karıştırıp sürüyorum birde hafif nişasta sürüyorum çok iyi geliyor geçiriyor hemen popo pişiklerinde yapın sadece diğer yerlere kullanılırmı bilmiyorum araştırın
mom42x neslihanada yaptik ve hava aldirdim 15 dk 20 dk gecti 2 günde islak tutmamak nemli arada pudraliym kuru oluyor
neslihanada mom42x pudradansa nişssta daha sağlıklı canım öle yapın çok iyi geldi bizede dediniz gibi 2 günde geçti
Tmtm1 mucizemm94 alerji de olabilir uzun süre geçmeyen pişik ve dediğiniz yerler normal her bebeğin sürekli pişen yerleri değil araştırın
sedefyldrm0106 mucizemm94 ben penathen kullanıyorum ogluma bir sefer sürmem yeterli oluyo pişik olduğunda