Merhaba güzel anneler 31 günlük anneyim göğüs ucumun yumuşak ve içe dönük olmasından dolayı 5 gunlukten beri süt sagarak besliyorum bebeğimi süt + mama olarak besliyorum. Silikon göğüs ucunu tutuyor ama ne kadar içtiğini anlamadigim için içim rahat etmiyor yine sagarak veriyorum. Her neyse şimdi de çok bilmiş çevremiz sutunu sagarak veriyorsun sütun kesilecek memen kuruyacak diyip moralimi bozuyor. Sagarak verip uzun süreler sütü devam eden annelerim var mı?