Adakusss benim bebeğim 2 aylık ve burun tikanikligi oluyo hiriltiyla beraber serum fizyolojik günde 3 defa yapmak zorunda kalıyorum 5 ml dozunda bundanda hislanmuyirum açıkçası çok agliyo zararsız burun spreyi oneriyomu Dr Lara acaba yani gecistiriyo gittiğin drlar genellikle sorduğum sorulara cvp alamiyorum