Merhabalar bebeğim şu ana kadar anne sütü ve mama ile devam ediyordu beş aylık olduk şu an mamaya daha çok meyilli ben de yavaştan ek gıdaya başlamak istiyorum kendim de sıkı diyetteyim süt ve süt ürünleri yumurta kuruyemiş gibi sizler bebeğinize neler verdiniz nasıl başladınız alerji anneleri söyleyebilir mi ben de yavaştan bebeğime ek gıda ya başlatmak istiyorum özellikle şunu merak ediyorum ilik suyu verebilir miyim acaba?