Saremmh benim kızım da 3-4 gün içinde söylemeye başlamıştı ama ben 1 aya yakın sıkı takip ettim. Çişi geldiğini fark ettiğimde “çişin gelmiş hadi gidelim yap” dedim. Hiç çişin var mı diye sormadım çünkü çişi olsa da yok diyordu 😄 Oyuna vs dalıp gitmek istemediği zaman “tamam oyuncakların seni bekliyor, hadi biz hemen tuvalete gidip gelelim” diyordum ya da oyuncakların dilinden söylüyordum bunu, oyuncak etti bizi de 😄
Yani daha 15 gün olmuş, kaçırması unutması çoook normal.