hsenamt Kizlar biraz forumda okudum da bebislerin alkis yapmasi bir aşamaymış gibi anladim. Bebeklerin alkış yapmasi ne demek, ne anlama geliyor acaba
aybarsbebekk hsenamt neymiş acaba bende merak ettim henüz alkış yapmadık ama 6 aylığız yapt herhalde yakında
defnemiraybebek hsenamt bir basamak mı bilmiyorum ama geç emekledi diye nörolojiye gittim orası da çocuk gelişimene sevk etti işte alkış baybay yapıyor mu dedi bende yapıyor dedim ayına göre normal o zaman demişti
Merve141414 hsenamt kaç aylık bebeğiniz 6_7 aylık zamanlarda gel gel baya bay yada alkış yapmasi o aylarda bekleniyor c ee oyununu falan o aylarda çok seviyorlar bazı bebisler yapmaya başlıyor
Alfa_Mom hsenamt valla basamak mı bilmiyorum benim oğlum 10 buçuk aylık hiç bay bay yapmadı bu zamana kadar mesela ne kadar yaptırmaya çalışsak da yapmıyo ama alkış,gel gel,c ee felan onları sürekli yapıyor
gokceege hsenamt 8 aylıkken alkış yapmaya 9 aylıkken bay bay gel gel yapmaya başladı şuan alkış yap baybay yaş dediğimde yapıyor. Hayvan gördüğünde sokakta hemen gel gel yapıyor eliyle