semanurkeles Kızlar Ankara mamakta oturuyorum mehtap mahallesinde oturan var mı 😁 hem çocuklarımız hem biz arkadaş oluruz
semanurkeles yasmiiina ayy yakın mı hiç bilmiyorum ki Samsun’da yaşıyordum gelin geldim buraya. Konum bilgim 0 😁
yasmiiina semanurkeles aaa bende samsunluyum hatta şu an samsundayım🤭 konumdan baktım çok yakın değil gibi anlayamadım😂
crybaby semanurkeles bende memnun oldum eskiden bende Mamak belediyesinin yukarısında ki tokilerde oturuyordum ilk evlendiğimde hala orda olsam yakındık baya☺️
crybaby semanurkeles benimde öyle binada herkes yaşlı zaten en genç bizim ev 🤣 zaten çokta komşu sever biri değilim çok dedikoducular