Cerenimo6 Merhaba arkadaşlar 13 aylık oglum var bu aralar hic birsey yemek istemiyor ağlıyor meyve bile yemiyor ne yapacağımı şaşırdım kızdığım zaman hic yemiyor en son kontrolde kilosu boyu normaldi ama artik zayıflamaya basladi sadece emmek istiyor ne yapsam acaba yemesi icin aranizda var mi boyle olan bana fikir vermek isteyen:(
Cemremmmmm Cerenimo6 neyden kaynakli bir ostahsizligi var o onemli.dis olabilir, kan degerleri dusmus,agzinin icinde aft olabilir,kulagi agriyor olabilir.bublarin hepsi istahsizlik yapar,ilk once kaynagini bulmanizi tavsiye ederim.
Albertosss Cerenimo6 aynıyız bizde iştah yok bende iştah açıcı şurup araştırıyordum 🤦♀️ Yediğini kusuyor , yese bile beş tatlı kaşığı dahası yok , ne yapcaz bilmiyorum 🤷♀️ şaştık kaldık
Seyma1912 Cerenimo6 benim oğlumda 13 aylık son 1 haftadır eski haline döndü iştahlı bir bebek normalde. 13 ayına girdiğinde herseyi eliyle itmeye başladı cok acikmadigi surece hicbirsey yemedi aciktiginda ise normalde yediginden daha az miktarda yedi fakat sanırım bu bir süreç bizde yavaş yavaş düzene girdi inşallah sizinde öyledir
Cerenimo6 Cemremmmmm demir düşüklüğü çıkmıştı ama acaba o iştahsızlık yapabilir mi yeni ferrozinc surup basladik
Cemremmmmm Albertosss dis icin jel verebilir doktorun,epey rahatlatiyor gunde uc defa kullanabiliyorsun.damaklari sizliyor o sebeple istahsizlik yapiyor olabilir.
Cerenimo6 Seyma1912 insallah kısa sureli boyle olurlar. Insan ne yapacagini şaşıyor resmen gezerek yiyor oturmuyor ne ara dalarsa hemen sıkıştırıyorum bireyler
Ezelim 15 aylık kızım ek gıda sürecinden beri istahsiz her şeyi yemiyor hele bu sira bir de hasta oldu şimdi hiç yemiyor sadece emmek istiyor çok sevdiği yemekten bile şimdi iki üç tatlı kaşığı yiyor sonra geri kaçıyor itiyor eliyle ağlıyor 😑 kan değerine ve vitaminlerine bakılmıştı geçen ay B12 ve d vitamini eksikliği çıktı o yüzden d vitamini damlasını kullaniyoruz hala bide B12 iğnesi vuruluyor
Cerenimo6 Ezelim gercekten o degerlerin dusun cikmasi insanı cok üzüyor insallah bi an once toparlanir d vitamini saglik ocaginin verdigini mi kullaniyosunuz