gzmgkck benim de 3 aylık bebeğim. Gece uykusuna akşam 9 gibi geçiyor. Yarım saat erken ya da yarım saat geç de olabiliyor gün içindeki uyku durumlarına göre. Çünkü gündüz saatli hareket etmiyorum, uykusunun gelmesine göre uyuyup uyanıyor.
Gece uykusu dediysem deliksiz uyumuyor tabi ki. Ama uyansa da ben uykusu açılmasın ve gece kavramını öğrensin diye bebeğimle fazla iletişim kurmuyorum, ışık açmıyorum, eşimle konuşurken falan fazla ses yapmıyoruz. Saat 11-12 olmadığı sürece tekrar emzirmiyorum. Uyansa da bi şekilde pış pışlayarak, kucakta gezdirerek vs tekrar uyutuyoruz.
Akşam 11-12 gibi uykusu aralandığında bi emziriyorum, sonra kendim de uyuyorum genelde. Gece de her uyandığında emzirip yatırıyorum. Bazen 1 saat bazen 2-2,5 saat arayla uyanıyor. Gündüz 3-3,5 saat uyuduğu oluyor ama gece daha sık uyanıyor genelde.
Belki gündüz uyandırmam lazım o kadar uzun uyumaması için. Ona karar veremedim henüz ☹️