Kızlar gardiyanlik yada itfaiye erligi için başvuru yapmak istiyorum. Ama boy şartları 1.60 benim boyum da 1.57. Ameliyat dışında uzatmanın bir yolu var mıdır acaba ?
Kilom 57ydi en son 3 ay önce tartıldım ama şuan daha fazla aldığımi hissediyorum. Kilo versem ne kadar etkiler ?