Kızlar merhaba 10 gün oldu işe döneli. Kızım 7 buçuk aylık. Ek gıdamız da var iyi kötü, çalışma saatlerimde 2 kere mama alıyor, en azından birini okulda sağayım diye düşündüm öğretmenim.
Ama çok zor oldu bugün müsait yer bul priz bul bekle vs. Acaba şu kablosuz olanlardan alsam mı diyorum? Kullanıp memnun kaldığınız ya da asla alma dedikleriniz var mı?
Mama da alıyor yadırgamıyor ama ne kadar fazla anne sütü alsa kârdır sütüm varken mahrum etmek istemiyorum. 6 saat ayrı kalıyoruz 3. Saatin sonunda sağsam tek sefer yeterli diye düşünüyorum