Yeğenim otizmli doktorunuz neye dayanarak öyle söyledi ? Belirti saymak çok doğru olmayabilir çünkü her bireyde farklı belirtiler var her otizmli aynı değil farklı farklılar klasikleşmiş belirtiler var ama onlar normal çocuklardada olabiliyor mesela parmak ucunda yürüme, isme tepki vermeme , komut almama, hep aynı oyuncakla veya nesne ile oynama, olduğu yerde dönme veya sallanma , oyuncak arabayı sürerek değil tekerlerini parmağıyla cevirerek oynama vb.