Merhaba anneler bugün sağlık ocağına gittik 3ay kontrolümüz vardı. 6300kg 63cm çıktı oğlum geçen aya göre daha az kilo almış ama hemşireler ilk 2aydan sonra kilo alımı yavaşlar ztn çok alırsa obez olur dediler. Sizde durumlar nasıl anneler 🥰🥰 Kısmatse pazartesi günü doktor gidip rota aşımız olcaz bizim sağlık ocağı özel paralı aşıları yapmıyor.