Alpbaby bende eşimde de dil bağı var oğlumunda dil bağı varmış doktor isterseniz kestirin demişti yönlendirmişti ama ben kestirmek istemedim yemesinde içmesinde sıkıntı yok dede mama baba anne mi abla cikcik hoppa hadi piti piti gibi kelimeleri söyleyebiliyor çok engel olmadığı için kestirmediğime pişman değilim şimdilik inşallah olmamda geçmiş olsun bu arada bizim eşimin aileside kalabalık kV altlı üstülüyüz sürekli konuşturmaya çalılıyolar oda etkiliyor konuşmayi