Merhabalar 2.5 kilo doğdu oglusum ayan 6 ayını yenı doldurdu 6,5 kilo persentıle göre çok dusuk gelısımı şükür ıyı hareketlerı yuvarlamaya basladı yerınde durmuyor anneyı tanıyor ama endıselenıyorum ek gıdaya başladık ancak ekstra başka bıseyler de mi yapmalıyım