aysenurshn kaynar suyu bi legene koyuyorum ya da kovaya. Uzerine iki kasik tozu koyuyorum karistiriyorum. Kiyafetleri tek tek koyup karistiriyrium o ara da köpürüyor. Sabaha kadar bekletil suyunu sıkıp direk makinaya atiyorum. Normalde bebegimin esyalarini nasil yikiyosam o sekilde yikiyorum. Yikamadan once zaten lekenin ciktigini anlayabilirsiniz☺️ ben genelde gece yatmadan leke cikaricisina koyuyarim sabaha kadar bekliyo sabah da yikayip asiyorum ☺️ siz isterseniz sabah koyun aksam yikayin size kalmis orasi