gamzecimennn Merhaba Bursa Şehir Hastanesinde gidipte memnun kaldığınız çocuk doktoru önerisi var mı ?
Kubratemiz gamzecimennn Ahmet Burak Civan var çok ilgili bir doktordur kendisi. Neslihan hanımda var oda iyidir.
gamzecimennn Kubratemiz aylık rutin kontrol için gidicem güler yüzlü konuşkan olması benim için çok önemli eğer öyleyse randevu alıcam
Kubratemiz gamzecimennn ben her gittiğimde gayet iyi açıklar güzel yüzlü davranır kendi de çıkarken aylık kontrole hep getir göreyim diyede söylerdi şuan büyüdü oğlum o kadar çok sık gitmiyoruz ama çok iyi bir doktor memnun kalacaginizi düşünüyorum.
gamzecimennn Kubratemiz bugün gittim memnun kaldım çok teşekkür ederim tavsiyeniz için çok güzel ilgilendi 💖
Kubratemiz gamzecimennn rica ederim memnun kalmasiniza sevindim.🙏 Bir çok özel doktordan bile iyi ilgileniyor bende çok memnunum şükür 🙏