Arkadaşlar yardım edin . Doğrumu çözdürüyorum sütleri bilmiyorum .süt sağıyorum Buzlukta sütlerim var 100 cc 75 cc falan cıkıyo bi sağmaya . bir öğünde 120 cc vermem gerekiyo . 2 tane saklama Poşetindeki sütü buzluktan çıkarıyorum soğuk suda çözdürüyorum . Sonra biberona koyup 120 ccyi sıcak suyun içinde bırakıyorum ısınınca veriyorum cocğa .geri kalan çözülmüş sütü poşetinde bırakıp Bu sefer buzdolabında bekletiyorum diğer öğünde buzluktan çıkardığım sütle birleştiriyorum doğrumu yapıyorum ?