Zeynepaysimam Deletedmom781 benim fikrimce kimsenin almayacağı kanısındayım çünkü eczane de de aynı fiyata belki 3 5 fazlası , bide Kargo ücreti falan ... bence siz yaşadığınız yerde ihtiyacı olan birine verin daha iyi olur ,kusura bakmayın bu benim fikrim 🙃